5 Warstw Produktu - czyli jak opracować unikatową wartość oferty
Bezpłatny wykład online
Wymagane zapisy
Termin
6 marca 2024, 18:00
Prowadzący
Na rynku coraz trudniej jest zaproponować klientom produkt, który jest unikatowy. Liczba jego zamienników jest tak duża, że trudność stanowi nawet wybicie się ponad konkurencję i dotarcie do grupy docelowej. Czy klient jest w stanie łatwo odróżnić podczas zakupu, czym różnią się jedne spodnie od drugich? Albo telewizor? Toster? Albo usługa fryzjerska? Podczas gdy sam produkt jest podobny, marketing musi odszukać i wyróżnić jego wartość na pozostałych warstwach jego cech, które są trudne do powielenia przez konkurencję. Jakie to warstwy? I jakich wartości tam szukać?
Zapis spotkania
Dziękujemy za zainteresowanie!
Sprawdź naszą stronę niebawem, aby zobaczyć nowe możliwości rozwoju, które przygotowujemy dla Ciebie!