Czy sztuczna inteligencja już jest uczestnikiem realizacji procesów biznesowych?
Bezpłatny wykład online
Wymagane zapisy
Termin
21 maja 2025, 18:00-19:00
Prowadzący
Współczesne organizacje, funkcjonujące w Przemyśle 4.0/5.0 wymagają coraz bardziej zintegrowanego podejścia do zarządzania procesami biznesowymi i zarządzania wiedzą. Integracja tych obszarów jest kluczowa ze względu na decydujące znaczenie dla organizacji procesów biznesowych wymagających dynamicznego zarządzania, ogromne przyspieszenie i poszerzenie dostępu w czasie rzeczywistym do informacji czy zmienność dostępnych technologii i otoczenia biznesowego wymagające od zarządzania elastyczności i ciągłej gotowości do wdrażania przełomowych innowacji. Sztuczna inteligencja (AI) nie posiada (jeszcze) typowo ludzkich cech, takich jak intuicja, emocje, kultura czy osobiste przekonania, ale dzisiejsza AI już niewątpliwie posiada wiedzę praktyczną, która może być wykorzystana w czasie realizacji procesów biznesowych. Dzisiejszym pytaniem numer jeden jest Jak efektywnie wdrażać i wykorzystywać AI łącząc ją z dynamizmem i innowacyjnością ludzi? W jaki sposób wdrożyć AI tak żeby zapewnić doskonałe bieżące wyniki a równocześnie stałą gotowość do zmiany, do wdrażania przełomowych innowacji?